Podjetje bo s stranko/naročnikom navezalo stik preko določenega medija komunikacije, v kolikor bo slednja/slednji v to privolil. Stranka/naročnik z izpolnitvijo obrazca privoli na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil, poda se dovoljenje za obdelovanje naslednjih podatkov:

  • ime in priimek
  • naziv podjetja
  • država
  • poštni naslov
  • telefon
  • elektronski naslov
  • IP naslov

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

-Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

-Pošiljatelj bo jasno razviden,

-Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

-Vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

-Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Uporabnik lahko ob prijavi na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil odobri uporabo njegovih osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OPCIJSKO) Privolitev za sledenje aktivnostim in interesom na spletni trgovini http://www.smg.si/shop in pripadajočih pod-domenah:

  • Iznos, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na vseh pod domenah spletne strani http://www.smg.si/shop nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na spletni strani ter agregirane in anonimizirane analize uporabe spletne strani in njenih vsebin.
  • Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene

[2] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje novic o SMG, BOJAN ŠPANIĆ S.P. ponudbi in ostalih novostih velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o naši ponudbi ter novostih.
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot e-vodiči, obvestila o dogodkih in podobno
  • iznos, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)

[3] (OPCIJSKO) Privolitev za prejemanje personaliziranih obvestil in ponudb velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za neposredno trženje
  • ponovno ciljanje na platformah z namenom ponovne predstavitve izdelkov / ponudbe
  • iznos in obdelavo podatkov v orodjih za digitalno oglaševanje (uporaba e-pošte za pripravo anonimiziranih segmentov uporabnikov, v tem primeru e-pošte ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
Vrh